نیاز مردم به روانشناس هر روز بیشتر احساس می شود.

امروزه احساسات منفی مانند خشم، اضطراب، ناامیدی، غم و… در بین مردم شیوع زیادی پیدا کرده است و با توجه به محدودیت های دسترسی آسان به محتواهای روانشناسی در رسانه ها ضروری است ارتباط بین روانشناسان و مخاطبان از روشهای دیگر گسترش یابد.

علاوه بر اینستاگرام که در چند سال اخیر رونق بسیاری پیدا کرد رسانه های دیگر و روشهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید از طریق آنها با مخاطبان در تعامل باشید.

در گذشته در یکی از پستهای پیج اینستاگرام فرزانگان هوشمند درباره عدم محدودیت خود با یک رسانه صحبت کرده ایم و باز تاکید می کنیم که هیچ گاه خود را به یک رسانه محدود نکنید.

همانطور که فرایند یادگیری مخاطبان در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند (بعضی خوانداری هستند بعضی دیداری بعضی شنیداری و…)

فرایند ارتباط گیری و تعامل نیز در مخاطبان متفاوت است و می توانید با استفاده از روشهای مختلف با مخاطبان خود در تعامل باشید.

رسانه های مختلفی که می توانید با مخاطبان در تعامل باشید عبارتند از:

  • اینستاگرام
  • وبسایت
  • کانال تلگرام
  • پیامک
  • ایمیل
  • تبلیغات گوگل
  • بروشور

یکی از کارهای خطرناک در روند کسب و کار روانشناسی این است که فقط از یک رسانه استفاده کنید، مثلا برای جذب مخاطب، اعتماد سازی، برندسازی و معرفی خود فقط از اینستاگرام یا فقط از ایمیل استفاده کنید.

برای هر رسانه، احتمال خارج از رده شدن یا محدودیت وجود دارد. اگر کسب و کار خود را بر یک رسانه بنا کنید و این رسانه با مشکل روبرو شود، یک شبه زحمات خود را بر باد خواهید داد.

به صورت منظم و مستمر به مخاطبان خود پیامک بدهید.

هر از گاهی با ایمیل پیام یا محتوایی برای مخاطبان ارسال کنید.

در محتوای خود هدف داشته باشید و از مخاطب بخواهید اقدامی انجام دهد و برای هر پیام خود استراتژی داشته باشید.

وبسایت داشته باشید و یا در وبسایت هایی که به صورت رایگان امکان آپلود مقاله دارند هر ماه مقاله ای منتشر کنید که ضرورتا این مقاله، مقاله پژوهشی نباید باشد، مقاله ای حدودا 500 کلمه که مخاطب بتواند پیام شما را دریافت کند.

( در استوری های پیج اینستاگرام لیست این سایت ها را برای شما ارسال می کنیم)

این عملکرد مستلزم گردآوری اطلاعات تماس و ایمیل مخاطبان است.

پیشنهاد می کنم از شماره های فروشی در بازار استفاده نکنید چون بسیاری از این شماره ها یا سوخت شده هستند یا پیامک خود را مسدود کرده اند و یا مخاطب مناسب شما نیستند.

بهتر است از مخاطبان خود شروع کنید مخاطبانی که تا کنون به آنها دسترسی دارید و با روشهای مختلف ( در هر رسانه ) سعی در جمع آوری اطلاعات تماس مخاطبان خود نمایید.

مثلا همکاری با مشاغلی که بازار هدف مشترکی با شما دارند

نمایشگاه ها، سمینارها و…فرصت خوبی برای شماست تا با تهیه یک فرم در ازای ارائه مطالب خوب برای مخاطبان اطلاعات تماس آنها را بگیرید.

هر چقدر مخاطبان محدودی دارید باز هم نا امید نشوید و از همان تعداد کم شروع کنید.

بهتر است وبسایت خود را بسازید، داشتن وبسایت یعنی داشتن یک مرکز مطمئن و همیشگی که سایر رسانه ها را زیر پوشش خود در می آورد  

داشتن وبسایت باعث اعتبار بیشتر شما می شود و هویت متمایزتری به شما می بخشد، محتواهای شما در وبسایت همیشه قابل سرچ هستند و مانند اینستاگرام به تدریج محو نمی شوند و می توانید تمام محتوای اینستاگرام خود را به سایت منتقل نمایید.

وب سایت روانشناسی خودت را بساز

از طریق وبسایت می توانید مرزهای کسب و کار خود را گسترش دهید و حتی تعامل خود را با سایر مشاغل بیشتر کنید همچنین به صورت مستقل با داشتن درگاه بانک کسب درآمد نمایید.

در صورتی که تمایل به ساخت وبسایت دارید با ما تماس بگیرید و شرایط ساخت یک وبسایت خوب برای یک روانشناس را دریافت کنید.

021-88194207

09198216013

09027742034

فرزانگان هوشمند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پانزده =