روانشناسان و مشاوران با توجه به اینکه در حرفه خود مشغول کار درمان و مشاوره هستند فرصت کمی برای مهمترین بخش کسب و کار خود یعنی طراحی پست اینستاگرام دارند.

پیج اینستاگرام یک روانشناس دروازه ورود مخاطبان و مراجعان برای او هستند.

دروازه ای که مراجعان را به درستی هدایت می کند و با جلب اعتماد و آنها را به مراجعان وفادار خود تبدیل می کند.

امروزه سلیقه مخاطبان در اینستاگرام تغییر کرده است، توجه مخاطب با طراحی مدرن و زیبا به پیج جلب شده و باعث می شود محتوای یک روانشناس مورد توجه قرار بگیرد و مخاطبان به آن اهمیت بدهند.

بسیاری از محتواهای ارزشمند بدون طراحی زیبا محکوم به حذف شده اند.

 

 به دو صورت می توانید ظاهر پیج روانشناسی خود را شکیل و زیبا کنید:

اول: طراحی قالب یا قالب های پست های پیج خود را به تیم فرزانگان هوشمند بسپارید یا اینکه یک پست آماده طراحی کنید.

دوم: طراحی و دیزاین اولیه بخش های کامل اکانت خود را به تیم ما بسپارید (همانند طراحی قالب پست، قالب استوری، لوگو، تصویر پروفایل، کاور هایلایت).

مورد اول برای روانشناسانی مناسب است که تنها نیاز به طراحی قالب پست دارند و مورد دوم به روانشناسانی پیشنهاد می شود که تا حالا هیچ اقدامی برای زیباسازی اکانت اینستاگرام خود انجام نداده اند و الان قصد شروع طراحی گرافیکی پیج خود را دارند.

 

قیمت های طراحی پست اینستاگرام (تعرفه و قیمت طراحی پست اینستاگرام)

تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!

با ارزیابی پکیج های مختلف زیر می توانید یکی از پکیج ها را انتخاب کرده و سفارش دهید. قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:

قبل از سفارش طراحی قالب های اینستاگرام روانشناسی به نکات زیر توجه کنید:

با طراحی قالب اینستاگرام و سبک یکسان، همه پست های شما به صورت یک دست ( یکسان طراحی خواهند شد و تنها جایگاه تصویر و متن و برخی از المان های خاص و متغیر در پست های طراحی شده تغییر خواهند کرد.

 

قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی ثابت (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شوند.

 

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست پیج اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد. به این سبک از طراحی، طراحی به صورت مجزا یا منحصر به فرد گفته می شود.

در صورتی که قصد دارید از قالب های طراحی شده برای ایجاد ویدیو ها نیز استفاده کنید، کافیست پیش از طراحی این موضوع را با طراحان ما مطرح کرده تا بهترین طرح را جهت استفاده برای ویدیوها به شما پیشنهاد دهند.

 

پس از طراحی قالب اینستاگرام برای ویدیو، لازم است با یکی از نرم افزارهای ویرایش فیلم جهت میکس ویدیوی خود با قالب طراحی شده، تسلطی نسبی داشته باشید.

در صورتی که شما اطلاعاتی در اختیار دارید و آن را در اختیار طراحان ما نیز قرار داده اید و قصد دارید یک پست آماده تحویل بگیرید، پست شما در قالب یک عکس با پسوند JPG  به شما تحویل داده خواهد شد که لایه باز نیست و در نتیجه قابل ویرایش نمی باشد.

در صورتی که در حین سفارش درخواست فایل PNG را ثبت نمائید، طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PNG انجام می شود و این فرمت قابل استفاده به سادگی با نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل برای ایجاد پست های بعدی نیز خواهد بود.

 

بنابراین اگر قصد دارید از طریق نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل مانند picsart جهت ایجاد پست های خود استفاده کنید، ما این پسوند را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

قالب PNG به صورت خام تحویل داده می شود. یعنی مکان تیترها، متن ها و تصاویر، کاملا خالی طراحی می شوند و شما می توانید این جایگاه ها را در طرح، با مقادیر دلخواهتان پر نمائید.

 

قالب طراحی شده پیج اینستاگرام به صورت خام

شما با ویرایش این قالب در نرم افزارهای ویرایش عکس، قادر خواهید بود با اضافه کردن عنوان و عکس در پس زمینه، پست خود را طراحی کنید و هر بار با تغییر عنوان و تصویر، به طور روزانه پست جدید با قالب یکسان طراحی نمایید. به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح نهایی با قالب خام بالا می باشد.

زمانی که سفارش شما آماده شود، فایل لایه باز آن نزد ما بایگانی خواهد شد. این فایل همانطور که از نام آن پیداست، لایه باز بوده و به وسیله فتوشاپ به راحتی قابل تغییر یا ویرایش می باشد.

 

در صورتی که نیازمند این فایل هستید، لازم است مبلغ مجزایی برای آن پرداخت نمائید.

در حال حاضر امکان ثبت سفارش هم به صورت مستقل و به تعداد دلخواه و با قیمت آزاد (بدون تخفیف) مهیا شده و هم می توانید سفارش خود را بر مبنای پکیج های ارائه شده (که شامل تخفیف بوده اند) ثبت نمائید.

با پکیج های یکسان، شما پستهایی با یک قالب اما با محتوای متفاوت (مثل عنوان های متفاوت و تصاویر زمینه مختلف) تحویل خواهید گرفت.

 

با پکیج های مجزا، تمامی پست های شما دارای قالب های متفاوت و متنوع خواهند بود.

این در حالیست که با نرم افزارهایی همچون picsart می توانید با یکبار طراحی قالب توسط تیم فرزانگان هوشمند، در دفعات بعد خودتان با گوشی موبایل خود اقدام به قرار دادن تصاویر و متن های متفاوت در داخل قالب طراحی شده نمایید و پست های متفاوت خلق کنید و در این صورت نیازی به هزینه های اضافی برای تولید پست های با قالب مشابه نیست..

برای کاربرد آسانتر تصاویر در طراحی پست، بهتر است تصاویر شما با فرمت PNG و با پس زمینه شفاف باشند.

برای ثبت سفارش به سادگی مطابق جدول های استوری هایلایت طراحی پست در اینستاگرام کسب و کار روانشناسی، در باکس ثبت سفارش نام و شماره واتس اپ خود را وارد کنید و اطلاعات لازم را تکمیل کنید و در انتها با مراجعه به درگاه بانک می توانید به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده تا سفارشتان ثبت گردد.

 

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آفلاین و از طریق هماهنگی با شماره واتس آپ  09027742034 ثبت نمائید.

 

بعد از انتخاب پکیج مورد نظر خود تقویم محتوای خود را آماده کنید مشخص کنید در چه فرمتی محتوا ساخته خواهد شد و در قالب طراحی شده قرار دهید.

در صورتی که  ترجیح می دهید تقویم محتوا را در پست های طراحی شده  برای تان آماده کنیم مبلغ 300 هزار تومان اضافه بر مبلغ هر پکیج اضافه می شود.

 

توجه: اگر برای تولید محتوای ویدئویی و ضبط کلیپ های خود نیاز به استودیو دارید می توانید از استودیوی فرزانگان هوشمند استفاده نمایید جهت اجاره استودیو و اطلاعات بیشتر عبارت ویدئو کلیپ را به شماره 09027742034 ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سه =